torsdag 13. september 2012

Flere prosjekter

I går var det (endelig) lønningsdag og i dag klarte jeg ikke å dy meg, falt pladask for flere ting i en butikk på Etsy (amerikanske Epla)! Der ble det 3 farger av regaliz skinnsnor + masse fine charms, låser ble billigere å kjøpe på ebay. Sist jeg bestilte fra Etsy fikk jeg pakken etter 5-6 dager, håper det går like fort denne gangen!

Så har jeg også begynt på flere andre små prosjekter (armbåndene fra forrige innlegg har jeg enda ikke fått ånden over meg til å gjøre ferdig ;-));


Montering gjenstår på disse øredobbene av ferskvannsperler (måtte kaste meg over 925 sterling sølv ørekokene jeg fikk i posten i går!)


Kjempestilige paracord armbånd! Noen ferdige (finnes i eplabutikken) og noen nesten ferdige)


Ferdig monterte øredobber :-)


Mammasmykket mitt i produksjon :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar